امام جمعه سربیشه به جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین رمز استمرار انقلاب اسلامی است

جهاد تبیین رمز استمرار انقلاب اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین احمد نجمی پور عصر دوشنبه در نخستین گردهمایی روابط عمومی‌های ادارات شهرستان سربیشه با بیان اینکه دشمنان زیربنا و اساس جامعه یعنی اعتقادات و اصل دین را به قصد زدن ریشه هدف قرار داده‌اند، گفت: برای خنثی کردن نقشه دشمنان باید جهاد تبیین استمرار داشته باشد.

وی ادامه داد: جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تأکید و توصیه کردند، رمز استمرار انقلاب اسلامی است و همه وظیفه داریم در عمل به آن همه تلاش خود را به کار ببندیم.

امام جمعه سربیشه با اشاره به اینکه در حوزه تبیین و روشنگری، منفعل عمل کردن آسیب است، افزود: ایجاد پیوند اجتماعی با گروه هدف، شناخت کافی از مسائل، تسلط و آگاهی داشتن بر اهداف و موضوعات می‌تواند در جهاد تبیین و بیان دستاوردها توسط روابط عمومی‌ها بسیار اثرگذار باشد.

حجت الاسلام نجمی پور با تاکید بر معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان، گفت: شهرستان سربیشه در حوزه‌های مختلف از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه ای برخوردار است، که به علت عدم تبیین و روشنگری در بسیاری از مقوله‌ها ناشناخته مانده، که وظیفه روابط عمومی‌ها اطلاع رسانی دقیق این ظرفیت‌ها برای مردم است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.